کودکی با سر خوردن بر روی سرامیک طرح آجر دچار ضربه مغزی شد

سرامیک طرح آجر امروزه با ترکیب دکور منزل یک ویو عالی به منزلتان می دهد. کاشی های چینی و سرامیک با وجود اینکه متعلق به یک خانواده هستند، بیشتر شبیه پسر عمو هستند تا دوقلو.

برخی از افراد از اصطلاحات کاشی های چینی و سرامیک به جای یکدیگر استفاده می کنند، اما چند تفاوت وجود دارد. این بدان معنی است که ممکن است یکی برای پروژه شما کمی سودمندتر باشد. فقط چیزی به خاطر داشته باشید. قیمت سرامیک درجه یک یزد در طی چند وقت اخیر به دلیل نوسانات دلار افزایش چشمگیری داشته است.

جهت مشاهده قیمت کاشی استخری در دیجی کالا از این سایت دیدن کنید. بسته به نحوه استفاده از فضای خود، کاشی های چینی یا سرامیکی ممکن است برای شما مناسب تر باشد. در اینجا نحوه تفاوت آنها و بهترین استفاده از آنها آمده است.

تفاوت اصلی کاشی چینی و سرامیک در میزان جذب آب است. کاشی های چینی کمتر از 0.5 درصد آب را جذب می کنند در حالی که کاشی های سرامیکی و سایر کاشی های غیر چینی آب بیشتری جذب می کنند. کف پوش یک کالا با قیمت مناسب می باشد که می تواند تاثیر زیادی در زیبایی منزلتان داشته باشد.

این به چیزهایی است که برای ساخت کاشی های چینی استفاده می شود. خاک رس متراکم تر و کمتر متخلخل است. این بر نحوه رفتار کاشی ها و بهترین استفاده از آنها تأثیر می گذارد.

  • منابع:
  1. CERAMIC VS. PORCELAIN TILES

  • تبلیغات:
  1. به جای کود به گل شکر اضافه کنید!
  2. گوشه ای از کاربرد های کاغذ دیواری
  3. روش جدید برای پخت کلوچه
  4. نحوه استفاده از موم پارافین برای ساخت وسایل تزئینی