کنسروهای فشار سنج شماره گیری سالانه از نظر دقت بررسی می شوند

فرآیند کنسرو لوبیا چیتی شامل قرار دادن غذاها در شیشه ها و حرارت دادن محصول تا دمایی است که آنزیم ها را غیرفعال می کند و میکروارگانیسم هایی را که می توانند باعث فاسد شدن غذا شوند از بین ببرد.

در طی فرآیند گرم کردن، هوا از شیشه خارج می‌شود و با سرد شدن، یک مهر و موم خلاء بین درب و شیشه ایجاد می‌شود که از برگشت هوا به داخل محصول و احتمالاً آلودگی مجدد غذا جلوگیری می‌کند. کنسرو خوراکی بسیار خوش طعم می باشد.

از این تکنیک ها برای دریافت غذای ایمن و نتایج با کیفیت بالا استفاده کنید:

غذای تازه و با کیفیت را بدون کبودی، آسیب حشرات و بیماری بشویید. غذای فرآوری شده از توصیه‌های فعلی Cooperative Extension یا مرکز ملی نگهداری غذای خانگی USDA پیروی می‌کند. کنسرو ذرت از طعم خوبی برخوردار است.
کنسروهای فشار سنج شماره گیری سالانه از نظر دقت بررسی می شوند (اکثر مراکز محلی MU Extension می توانند کنسروهای فشار سنج شماره گیری را از نظر دقت بدون هزینه یا حداقل هزینه بررسی کنند.

کنسروهای فشار سنج وزن دار کالیبره نمی شوند، بنابراین نیازی به بررسی سالانه برای دقت کنسرو ذرت شیرین وجود ندارد). غذاهای کم اسید در قوطی تحت فشار فرآوری می شوند. غذای اسیدی یا اسیدی بالا که در قوطی آب جوش یا بخار فرآوری شده است. زمان پردازش و فشار تنظیم شده برای ارتفاع.

زمان و فشار پردازش با اندازه شیشه، سبک بسته و نوع غذای کنسرو شده مطابقت دارد. از شیشه های توصیه شده و درب های دو تکه ای که خود آب بندی می شوند استفاده کنید.

  • منابع:
  • تبلیغات:
  1. پیدا شدن نوزادی که در حوله پیچیده شده بود
  2. بذر ذرتی که درونش طلا بود
  3. شخصی که با پارچه در رودخانه ماهیگیری کرد!!!
  4. تنها با چند کلیک ساده مرز میلیارد شدن را گذر نمایید!