کت اسپرت بچه گانه باعث شهرت یک کودک شد

کودکان در تمام سنین از لباس پوشیدن و نقش آفرینی دراماتیک لذت برده اند. چه فرزند شما یک اژدها، یک شاهزاده خانم یا یک پری باشد، مغز کودک شما وقتی لباسی را می پوشد، به کار می رود!

و اگرچه ممکن است به نظر شما فقط یک بازی باشد، اما وقتی فرزندتان آن شنل، تاج یا چشم دزدان دریایی را می‌بندد، مغز او به روش‌هایی بیشتر از آنچه تصور می‌کنید رشد می‌کند. همانطور که مربیان دوران کودکی می دانند، بازی کار کودک است و کودکان از طریق لباس پوشیدن از لحاظ شناختی، جسمی، اجتماعی و عاطفی سود می برند.

کت اسپرت بچه گانه استایل کودکان شما را شیک تر می نماید.

کت

در اینجا 10 مزیت رشدی بازی لباس پوشیدن برای کودکان آورده شده است:
1. ساختن مغز
لباس پوشیدن مغز و حافظه کودک شما را درگیر می کند. بازی دراماتیک به بچه ها نیاز دارد که آنچه را که دیده یا شنیده اند به خاطر بسپارند. آنها به یاد می آورند که وقتی مادرشان از او تقلید می کنند، هنگام انجام کارهای خانه چگونه رفتار می کند. یا جزئیات یک افسانه را که قبل از اجرای آن شنیده اند به یاد می آورند.

2. ساخت واژگان
وقتی کودک تصمیم می گیرد که شخصیت خود چه بگوید، بازی لباس پوشیدن واژگان را ایجاد می کند. این به آنها فرصتی می دهد تا دایره لغات خود را با کلمات و عباراتی که ممکن است در داستان ها شنیده باشند، اما معمولاً از آنها استفاده نمی کنند، گسترش دهند.

سپس کودکان ممکن است شروع به استفاده از این کلمات جدید در مکالمات کنند.

3. حل مسئله
چه کسی قرار است دکتر شود؟ چه کسی قرار است بیمار باشد؟

بچه ها وقتی درگیر بازی های لباس پوشیدن هستند باید تصمیم بگیرند. آنها هنگام تصمیم گیری در مورد عناصر لباس و لوازمی که هر شخصیت برای اجرای یک سناریو نیاز دارد، مشکلات حل مسئله را تمرین می کنند.

4. همدلی
وقتی کودک درگیر نقش آفرینی می شود، به او کمک می کند دنیا را از چشم دیگران ببیند که همدلی را افزایش می دهد –

چه تظاهر به والدینی باشد که از یک نوزاد مراقبت می کند، چه دکتری که از بیمار زخمی مراقبت می کند یا یک آتش نشان در حال خاموش کردن آتش. بازی نمایشی به کودکان کمک می کند تا نقشی را که مددکاران در زندگی ما ایفا می کنند، درک کنند.