کارتن کرج موجب اتش سوزی یک خانه شد

چکیده رشد روزافزون کلانشهر کرج، شهر همجوار تهران، پایتخت جمهوری اسلامی ایران. ایران مشکلاتی را در زمینه مدیریت پسماند جامد در منطقه ایجاد کرده است.

مقامات مربوطه باید تحت شرایط تحت فشار و محدودیت عمل کنند، به ویژه در مورد رشد کنترل نشده جمعیت. زیرساخت‌ها، منابع مالی، عموماً از الزامات برنامه‌ریزی و حفظ یک خدمات مدیریت پسماند کارآمد فاصله دارند.

کارتن کرج جزو باکیفیت ترین نوع کارتن ها می باشد که از فروش بالایی برخوردار است.

کارتن

هدف این مقاله ابتدا این است که؛ شناسایی عملکرد ضعیف مدیریت پسماند و دوم؛ استفاده بهتر و بهینه از همین مدیریت پیدا کنید. همچنین تاکید می‌کند که پاسخ نه تنها در اتخاذ یک استراتژی واحد، بلکه در ادغام راه‌حل‌های پیشگیری، بازیافت و درمان در زمینه مشخص شده نهفته است.

کلیدواژه: کلانشهر، کرج، پسماندهای جامد شهری، مدیریت پسماند جامد، استراتژی.0
مقدمه زباله محصول جانبی رشد اقتصادی است. در نتیجه، رشد اقتصادی چالش‌هایی را برای مدیریت منابع و توسعه پایدار ایجاد می‌کند، زیرا ادامه رشد اقتصادی مستلزم رشد مداوم در خروجی‌های زباله است.

زباله جامد یک موضوع جهانی است و مدیریت آن یک موضوع محلی است (Zavodska، 2003). با این حال، به ویژه جنبه های حقوقی، اقتصادی و مالی موضوع، مسائل مربوط به مدیریت پسماند جامد در کشورهای در حال توسعه را در دستور کار محلی، منطقه ای، ملی، بین المللی و فراملی مطرح می کند (Palabiyik, 2002).

بنابراین، رشد بی رویه جمعیت شهری در کشورهای در حال توسعه در سال های اخیر، مدیریت زباله جامد را به موضوع مهمی تبدیل کرده است (Ghose, et al., 2006). بنابراین، برای مشکلات مدیریت پسماند جامد هیچ راه حل جهانی وجود ندارد.

هر شهر به یک سیستم متناسب با محیط فیزیکی و اقتصادی خود نیاز دارد