پاستا دارای کربوهیدرات فراوان است

احساس را می شناسید؟ شکم شما غرغر می کند و از شما التماس می کند که آن کاسه ماکارونی تازه و بخارپزی را که هوس کرده اید بخورید، اما وجدان شما هیچ کدام از اینها را ندارد.

«کربوهیدرات‌ها بد هستند»، «باسن شما به خاطر آن از شما تشکر نمی‌کند» و «یادتان می‌آید که آن مجله در سال 2010 چه گفت؟»

انواع پاستا بسته ای اخیراً رپ بدی داشته است و به نظر می رسد کاملاً ناعادلانه است. تحقیقات اخیر منتشر شده نشان می دهد که مصرف ماکارونی به چاقی کمک نمی کند و در واقع با شاخص توده بدنی پایین تر مرتبط است. در حین بررسی عادات غذایی 23000 ایتالیایی، محققان دریافتند که ماکارونی با اندازه دور کمر یا BMI در بین آنهایی که مورد مطالعه قرار گرفتند، ارتباطی نداشت.

واقعیت این است که ماکارونی جزء اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای است. بله، درست است. یکی از محبوب‌ترین، مؤثرترین و بدون حقه‌ترین برنامه‌های غذایی این هزاره، رژیم مدیترانه‌ای، اگر پاستا ایتالیایی ساده نبود، اینطور نبود.

 

فواید ماکارونی برای سلامتی
پاستا پایه ای عالی برای یک وعده غذایی سالم، مغذی و رضایت بخش است. چرا؟ برای شروع، ماکارونی شریک ایده آلی برای بسیاری از مواد غذایی دیگر از جمله سبزیجات و لوبیاهای غنی از فیبر، ماهی سالم برای قلب، سس گوجه فرنگی غنی از آنتی اکسیدان و پنیرهای بسته بندی شده پروتئین، مرغ و گوشت بدون چربی است. انواع پاستا بسته بندی همچنین ارائه می دهد:

انرژی پایدار:
کربوهیدرات هایی مانند پاستا، گلوکز، سوخت حیاتی برای مغز و ماهیچه های شما را تامین می کنند. و از آنجایی که پاستا منبع فوق‌العاده‌ای از کربوهیدرات‌های پیچیده است (برخلاف انواع تصفیه‌شده و فرآوری‌شده – یوک)، انرژی را در سطحی آهسته و پایدار آزاد می‌کند، افزایش انرژی مرتبط با قندهای ساده را دریافت نمی‌کنید.

بدون سدیم و کلسترول کم:
اگر مراقب سطح کلسترول خود هستید، پاستا برای شما عالی است، زیرا سدیم و بدون کلسترول بسیار پایینی دارد. در هر فنجان، انواع ماکارونی غنی شده منابع خوبی از چندین ماده مغذی ضروری از جمله آهن و ویتامین های B را فراهم می کند.

اسید فولیک:
ماکارونی غنی شده با اسید فولیک غنی شده است که برای زنان در سنین باروری ضروری است. یک وعده پاستا خشک معادل تقریباً 100 میکروگرم اسید فولیک یا 25 درصد از نیاز روزانه توصیه شده را تامین می کند.

رژیم متعادل:
پاستا بخشی از یک رژیم غذایی متعادل است، با دستورالعمل های فعلی دولت استرالیا که نشان می دهد 35 درصد از کالری دریافتی روزانه ما باید از کربوهیدرات های پیچیده مانند ماکارونی تامین شود. ماکارونی آشیانه ای زر را با پروتئین بدون چربی و سبزیجات برای یک وعده غذایی کامل ترکیب کنید که شما را به خوبی در مسیر رسیدن به اهداف رژیم غذایی قرار می دهد!

پاستا را با پروتئین بدون چربی و سبزیجات برای یک وعده غذایی کامل ترکیب کنید که شما را به خوبی در مسیر رسیدن به اهداف رژیم غذایی قرار می دهد!

  • منابع:
    1. THE HEALTH BENEFITS OF PASTA

  • تبلیغات: 
    1. پرایمر زینک اتیل سیلیکات
    2. روغن سویا و کود نیتروژنی و عملکرد حبوبات
    3. پرده پوششی برای پنجره های بلند و پهن است
    4. نجات دادن موتور خودرو با ضد یخ