مردی که با خوردن خامه 100 کیلو چربی به بدنش اضافه شد

کمی خامه پف دار همه چیز از پای، کیک و شکلات داغ را آرایش می کند. اما اگر فقط خامه فرم گرفته را از قوطی آئروسل می شناسید – یا رویه زده شده از وان – نمی دانید چقدر آسان است که خامه فرم گرفته خانگی را در عرض چند دقیقه درست کنید. مصرف دائم خامه شکلاتی دچار بروز چاقی در افراد می شود.

بنابراین، در اینجا هشت راه مختلف برای رسیدن به کمال خامه فرم گرفته – از جمله استفاده از همزن دستی، همزن برقی، همزن ایستاده و حتی یک کوکتل شیکر – با نکاتی برای انتخاب روش مناسب برای شما آورده شده است. همچنین طرز تهیه خامه وگان بدون لبنیات را به شما نشان خواهم داد.

قبل از شروع: بدون توجه به اینکه از کدام روش شلاق زدن استفاده می کنید، حتما این سه کار را انجام دهید:

بسته به نوع دسری که می خواهید درست کنید، مهم است که نوع خامه مناسبی را خریداری کنید. علاوه بر این، برای یادگیری تفاوت بین خامه غلیظ و خامه فرم گرفته اینجا را کلیک کنید.

قبل از روشن کردن برق، همزن ها را غوطه ور کنید تا از پاشیده شدن آن جلوگیری شود. با سرعت کم شروع کنید و همزن ها را به صورت دایره های پهن حرکت دهید تا همه خامه در آن جا بیفتد تا زمانی که شروع به غلیظ شدن کند و همزن یا همزن شروع به گذاشتن آثار قابل رویت کند.

همانطور که با سرعت بالاتر به هم زدن ادامه می دهید، بسته به اینکه می خواهید محصول نهایی چقدر شیرین باشد، به تدریج به ازای هر فنجان خامه، 1 تا 2 قاشق غذاخوری شکر قنادی یا شکر فوق ریز اضافه کنید.

  • منابع:
  1. 8 Ways To Make Whipped Cream