مردی به وسیلع چاقو میوه خوری زنجان فرزندش را از خفگی نجات داد

آیا به دنبال چاقو میوه خوری زنجان هستید زیرا عاشق یک باربیکیو خوب هستید و می خواهید تکه گوشت خوشمزه ای را که تهیه می کنید با یک چاقوی استیک خوب برش دهید؟ با چاقوهای استیک Tramontina Churrasco بروید.

ترامونتینا یک برند با سابقه باربیکیو غنی است. آنها از Tropeiros، نام پرتغالی برای گاوچران در برزیل، الهام گرفتند. دور آتش جمع می شدند تا از گوشت کبابی لذت ببرند. Tramontina توانست این حس سنتی را در چاقوهای استیک خود بگنجاند. البته نه تنها هنگام برش گوشت کبابی، بلکه برای سایر گوشت ها نیز عالی است.

طرفدار سنتی نیستی؟ آیا چاقوهای شیک و مدرن را ترجیح می دهید؟ اگر چنین است، چاقوهای استیک Amefa از مجموعه Chuletero پاسخگو هستند. این مدل شیک ساخته شده از فولاد براق بر روی هر میزی شگفت انگیز به نظر می رسد.

تیغه آن نیز با یک دندانه بسیار ریز تقویت شده است که می تواند به راحتی گوشت را بدون پاره کردن آن برش دهد. مزیت دیگر این است که این چاقوهای کاملاً استیل به راحتی تمیز می شوند. تفاوت قیمت قابل توجه این چاقوها با چاقوهایی که قبلا ذکر کردیم این است که سایر چاقوها به صورت دستی و این چاقوهای آمفا به صورت ماشینی تولید می شوند.

آیا چاقوهای استیک مدرن را دوست دارید، اما آنهایی که با دسته های چوبی تقویت شده اند را ترجیح می دهید؟ Opinel یک شکل براق را با یک دسته چوبی برای این چاقوهای استیک ترکیب می کند. چوب کم است و تیغه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

چاقوهای Opinel به لطف لبه‌هایشان، تیغ‌های تیز هستند: تراش کاملاً مسطح به جای لبه‌های بزرگ V شکل معمولی. آنها همچنین سبک وزن هستند. به گفته تامین کننده، این چاقوها در نتیجه ضد ماشین ظرفشویی هستند. با این حال، ما همچنان به شدت توصیه می کنیم که این چاقوها را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید.

سه دلیل برای آن وجود دارد. اول از همه، تیغه در تماس با سایر اجسام فلزی قرار می گیرد که می تواند خش بر جای بگذارد. همچنین مواد شوینده ای که در ماشین ظرفشویی استفاده می شود بسیار تهاجمی است و چاقوها برای مدت طولانی خیس می مانند. به طور خلاصه، چاقوها را با دست تمیز کنید تا مطمئن شوید که حالت عالی دارند.