قارچ دکمه ای بسته بندی که برای اولین بار در تولید کاغذ به کار برده شد

قارچ دکمه ای بسته بندی دارویی نیروگاه های تغذیه ای با فواید بی شماری برای سلامتی از جمله موارد زیر هستند:

1- ارائه حمایت ایمنی
2- سرشار از آنتی اکسیدان
3- حمایت از پاسخ التهابی سالم
4- کمک به تعادل قند خون
5- حمایت از سلامت مغز و شناخت
6-حمایت از سیستم عصبی
7- افزایش انرژی و استقامت

قارچ
سالم‌ترین قارچ‌هایی که می‌توان با آنها مکمل کرد عبارتند از: یال شیر،ریشی، کوردیپس، چاگا، دم بوقلمون و شیتاکه است. یال شیر مملو از ترکیبات مهم زیادی مانند بتا گلوکان است که آنتی اکسیدان های تعدیل کننده سیستم ایمنی و فیتونوترینت های محافظ عصبی هستند.

تحقیقات آزمایشگاهی نشان می‌دهد که ترکیبات خاصی که در یال شیر یافت می‌شوند، یعنی هریسنون‌ها و اریناسین‌ها، ممکن است به سنتز فاکتور رشد عصبی (NGF) در سلول‌های عصبی کمک کنند.

این با یافته های تحقیقات حیوانی مطابقت دارد که یال شیر باعث رشد بافت عصبی و حمایت از عملکرد حرکتی می شود. و تحقیقات در بزرگسالان مبتلا به مشکلات حافظه خفیف مرتبط با افزایش سن نشان داد کسانی که عصاره یال شیر مصرف می‌کردند در مقایسه با شرکت‌کنندگان کنترلی که قارچ را مصرف نمی‌کردند، عملکرد مغز بهتری داشتند.

همه اینها نشان می دهد که قارچ یال شیر یک کمک کننده شگفت انگیز برای عملکرد سالم مغز است و حتی ممکن است از نوروژنز پشتیبانی کند.

یال شیر یا Hericium erinaceus گونه‌ای از قارچ است که ظاهر زیبایی دارد. خارهای پشمالو و آبشاری بلندی دارد که شبیه آبشار است. یال شیر بر روی تنه درختان چوب سخت در جنگل های شمال رشد می کند.

طب سنتی چینی (TCM) به نام Lion’s Mane Hou Tou Gu (قارچ سر میمون) می گوید. پزشکان طب چینی از این قارچ برای طحال و ارتباط آن با هضم، انرژی و تنظیم آب استفاده می کنند.

TCM همچنین از این قارچ دارویی به عنوان یک مقوی برای اختلالات مرتبط با استرس (نوراستنی) و برای کمبود انرژی (کمبود چی) استفاده می کند.