شوینده ماشین ظرفشویی که بدون آب ظرف ها را می شوید!!

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم پیشرو در آشپزخانه است و همچنین بیشترین حجم کار را نیز متحمل می شود.

با این حال، پس از دوره‌های طولانی استفاده منظم، یا پس از دوره‌های کوتاه استفاده بسیار شدید، ممکن است ماشین ظرفشویی اولین نشانه‌های کثیفی مانند تجمع چربی، رسوبات روغن، بقایای مواد غذایی و رسوب آهک را نشان دهد.

انواع مختلفی از شوینده ماشین ظرفشویی وجود دارد که برخی از آن ها کیفین بسیار بالایی دارند.

اگر متوجه شدید که ماشین ظرفشویی شما آنطور که باید کار نمی کند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که آن را به طور کامل تمیز کنید.

در این راهنما، می توانید یک روش ساده را یاد بگیرید تا ماشین ظرفشویی خود را به طور کامل تمیز کنید و در نتیجه عملکرد آن را در طول زمان حفظ کنید.

هنگامی که درب ماشین ظرفشویی باز می شود، می توان برخی از قطعات آن را که به طور مستقل تمیز می شوند، شناسایی کرد،. فیلتر پایین ماشین ظرفشویی، پمپ تخلیه و حتی بازوهای اسپری به راحتی قابل جدا شدن هستند.

این بدان معنی است که شما در نهایت قادر خواهید بود به تمام مناطقی که دسترسی به آنها دشوار است دسترسی داشته باشید، به عنوان مثال، رسوبات مواد غذایی داخل سوراخ ها، بلبرینگ ها و مش های فیلتر را از بین ببرید.

در حالی که در باز است، از این فرصت استفاده کنید و گوشه های ماشین ظرفشویی خود را نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که آنها نیز به جلسه تمیز کردن نیاز ندارند.

اگر لکه یا بقایایی پیدا کردید، می توانید آنها را با یک اسفنج یا برس آغشته به مخلوطی از صابون و آب گرم پاک کنید.

لولاهای درب عقب را نیز فراموش نکنید، یک تله کثیفی واقعی که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد، از یک مسواک قدیمی برای تمیز کردن آنها استفاده کنید و بلافاصله تفاوت را خواهید دید.

فقط قسمت های قابل مشاهده ماشین ظرفشویی نیستند که به تمیز کردن کامل نیاز دارند، پمپ ها، لوله ها و زهکشی ها به همان اندازه نیاز به تمیز کردن کامل دارند، به خصوص اگر دستگاه اخیراً حجم کاری زیادی را انجام داده باشد.