خمیر دندان کرست 3d white می تواند زخم و عفونت دهان را درمان کند

در مورد دندان های حساس نه تنها باید به انتخاب خمیر دندان توجه کرد، بلکه رعایت موارد احتیاطی دیگر نیز توصیه می شود.

مطمئناً توصیه نمی شود که دندان های خود را خیلی محکم مسواک بزنید، پس باید مصرف نوشیدنی های گازدار بیش از حد را به حداقل برسانید، که همچنین به فرسایش مینای دندان کمک می کند.

در نهایت باید از جلسات مکرر سفید کننده خودداری کرد که می تواند دندان ها را بیشتر ضعیف کند.

انواع مختلفی از خمیر دندان مانند خمیر دندان کرست 3d white در بازار وجود دارد که هر کدام برای یک نوع مشکل خاص هستند.

برای مثال خمیردندان‌های ضد بوی بد دهان باید نسبت به خمیردندان‌های دیگر اثر طراوت‌بخشی مؤثرتری داشته باشند که این امر به لطف وجود اجزای گیاهی در میان ترکیبات مفید برای مقابله با بوی بد ممکن است.

برای اینکه نفس کمتر ناخوشایند باشد، باید آنها را برای مدت طولانی استفاده کنید، خوب مسواک بزنید تا تمام باقی مانده های غذایی که به طور قابل توجهی در ایجاد بوی بد نقش دارند، عمیقاً پاک کنید.

درعوض، کسانی که می خواهند از خمیردندان های سفیدکننده استفاده کنند باید بدانند که این محصولات نتایج معجزه آسایی ندارند، بلکه به محدود کردن تشکیل لکه ها کمک می کنند.

به لطف فرمول های ساینده خود یا به لطف دی اکسید تیتانیوم، یک جزء کمتر تهاجمی که فقط پوشش می دهد، لکه ها با یک فیلم سفید.

جای تعجب نیست که برخی از سایت‌ها فرمول‌هایی را که خودتان انجام دهید توصیه می‌کنند، که مضر هستند زیرا در بسیاری از موارد منجر به خوردگی مینای عاج می‌شوند.

به همین دلیل، امروز خواهیم فهمید که چگونه مناسب ترین خمیر دندان را برای دندان های خود انتخاب کنید.

در نهایت خمیر دندان های ضد پلاک را پیدا کردیم که اغلب بر پایه عناصری با اثر ضد باکتریایی مانند کلرید سدیم، ید و روی هستند که برای جلوگیری از تشکیل پلاک مفید هستند.