حبوبات و مقالات بررسی آنان

این مطالعه تأثیر زیست‌محیطی 10 تناوب زراعی اصلاح‌شده با گرفتن نفخ حبوبات را در 3 منطقه مختلف زمین‌اقلیمی در اروپا مقایسه کرد: جنوب ایتالیا، رومانی و شرق اسکاتلند.

در هر سه منطقه آب و هوایی، وارد کردن حبوبات به تناوب زراعی معمولی منجر به تولید پروتئین و بازده کلی تغذیه‌ای بالاتر شد، در حالی که مصرف کود مصنوعی را نیز کاهش داد. مبل کرم قهوه ای ممکن است باب میل همه افراد نباشد.

محققان به این نتیجه رسیدند که این عمل تغذیه انسان را با هزینه زیست محیطی کمتر، با کاهش اثر بر تغییرات آب و هوا، استفاده از منابع، و اسیدی شدن زمین و آب و اوتروفیکاسیون فراهم می کند. طبع لوبیا چیتی باعث نمیشود تا خواص آن از بین برود.

دکتر دیوید استایلز از دانشگاه لیمریک ایرلند، یکی از نویسندگان این مطالعه، در مقاله ای که منتشر شد، اظهار داشت: «اگر بخواهید، این نوعی مداخله است که می تواند به دستیابی به برخی از این اهداف برای مزرعه قرارداد سبز اروپا به فورک کمک کند. ظروف آرکوپال دارای انواع طرح و نقش می باشد.

در “گاردین” و همچنین نیاز به رهبری مصرف‌کننده دارد، زیرا کشاورزان اگر تقاضا وجود نداشته باشد، این محصولات را نمی‌کارند.»

  • منابع:
  1. More legumes, better health and environment

  • تبلیغات:
  1. تجزیه و تحلیل بر روی مصرف کنندگان متوسط ​​قوطی
  2. چه چیزی برای مهدکودک خوب است
  3. سویشرت ورزشی لوکس
  4. سوئیشرت‌ ها هرگز از مد نمی‌ افتند