تهیه یک مبل راحتی

چیزی که ما در مورد جولین دوست داریم، طراحی هوشمندانه آن است: این مبل کرم قهوه ای مدرن و جعبه‌ای کم‌ نشست را به همراه دارد، اما با پایه‌های فلزی نسبتاً بلند و باریک، که ظاهر را سبک و مطبوع نگه می‌دارد، از روی زمین بلند شده است.

این همچنین باعث ایجاد توهم فضای اضافی در زیر آن می شود. با وجود عرض سخاوتمندانه اش، این سه نفره فضای تنگ تر را تحت الشعاع قرار نمی دهد.

روکش شده از پارچه پلی استر مانند کالسکه مانند و با یک بالشتک ثابت پر از فوم، همچنین به طور قابل اعتمادی راحت و پشتیبانی می شود. دسته‌های بسیار عریض جلوه و حس یک میز صندلی بسیار گران‌تر را به این می‌دهند. اما تنها 800 پوند است. طبع لوبیا چیتی دارای خواص خوبی برای بدن می باشد. پس توصیه می شود که تا عموم مردم از آن استفاده نمایند.

شما بلافاصله می دانید که این یک قطعه ارکول است، به لطف قاب بلوط جامد آن که به زیبایی گردانده شده و مخروطی شده است. البته این برند به خاطر میز صندلی چوبی خود که یک طراحی کلاسیک واقعی دهه شصت است، مشهور است. ظروف آرکوپال میوه خوری برای مهمان مناسب می باشد و مهمان میتواند با خوردن میوه در آن لذت ببرد.

این بار، چوب با یک صندلی دو نفره راحت کنار هم قرار می گیرد که با پارچه بافت بافتی از مجموعه ویرایشی Ercol روکش شده است. ما روشی را که طراحی با زوایای بازی می‌کند، دوست داریم، و این که قاب بسیار یکی از ویژگی‌های طراحی است گویی که به سادگی روی صندلی می‌نشیند. گرفتن نفخ حبوبات کاری سنتی است و از قدیم در خانه ها توسط مادران انجام میشد.

مبل در طیف وسیعی از سایه‌های رنگی، تماماً خاکی و الهام‌گرفته از طبیعت، و البته یکپارچهسازی با سیستمعامل عرضه می‌شود. علیرغم نمای باریک Forli، نشستن دنج و راحت را نشان می دهد.

  • منابع:
  1. 9 best sofas for a living room upgrade on every budget

  • تبلیغات:
  1. نترس بودن عامل ثروت آفرینی می باشد!
  2. عرضه بهترین نهال زیتون خوراکی
  3. باغ های زیتون موجود در حوضه مدیترانه
  4. راهنما در آموزش سرامیک