با وجود شوینده صورت سیمپل با خیال راحت آرایش کنید

پاکسازی بهینه صورت شامل دو مرحله پاکسازی و شفاف سازی است، اگر صبح ها آرایش می کنید، پاک کردن آرایش در شب اولین قدم برای پاکسازی صورت است، سپس خود پوست تمیز می شود.

شوینده صورت سیمپل را با حرکات دایره ای بمالید، با آب ولرم فراوان بشویید، مطمئن شوید که آب خیلی داغ نباشد یا ممکن است پوست شما بیش از حد خشک شود.

سپس به آرامی پوست را خشک کنید، اگر بیش از حد مالش دهید، به اپیدرم حساس آسیب می رساند.

به دنبال آن توضیح دهید برای این کار می توانید از تونیک صورت استفاده کنید.

قرار است پوست را تونیک کند، یعنی آن را تقویت و تقویت کند، محصولات مربوطه باعث افزایش گردش خون و ایجاد تنش بیشتر در پوست صورت می شود.

بهتر است تونیک صورت را روی یک پد پنبه ای قرار دهید و به آرامی تونیک صورت را با آن آغشته کنید.

می توانید چشم و دهان خود را کنار بگذارید، تونیک صورت می تواند روی پوست باقی بماند.

پس از آن پوست شما آماده دریافت محصولات مراقبتی است و می توانید از کرم روز یا شب معمولی خود استفاده کنید.

در پاکسازی صورت زیاده روی نکنید یک یا دو بار در روز ایده آل است، در غیر این صورت ممکن است لایه محافظ طبیعی پوست آسیب ببیند، بدون این لایه محافظ، پوست بیشتر مستعد جوش و جوش است.

پاکسازی صبحگاهی باقیمانده کرم شب، عرق، سبوم اضافی و سلول های مرده پوست را از بین می برد، از طرف دیگر، در شب، پاکسازی به پاک کردن آرایش و آلودگی هایی که در طول روز روی پوست جمع شده است، کمک می کند.

به سرعت یک مشت آب روی صورت خود بریزید و آن را خشک کنید اتفاقاً این برای تمیز کردن کامل پوست کافی نیست، در حالی که آب به طرز شگفت انگیزی طراوت می بخشد، نمی تواند آلودگی، آرایش، شوره، چربی و عرق را به درستی از بین ببرد.

بنابراین تمیز کردن ملایم با پاک کننده مناسب برای تمیز کردن کامل منافذ بسیار مهم است.