با لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 کاردستی های جذاب برای دانش آموزان خود درست نمایید

PVC و HDPE و لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 بدون شک سه لوله محبوب مورد استفاده در ساخت و سازهای زیرزمینی هستند.

با این حال، بحث های قابل توجهی در مورد اینکه کدام لوله برای راه حل های لوله کشی برای خانه ها و مشاغل به میان می آید، بهترین است. هر دو لوله PVC و HDPE نقاط قوت و ضعف خود را دارند و انتخاب یکی از آنها دشوار است.

در اینجا مقایسه ای بین لوله های PVC و HDPE وجود دارد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید با کدام لوله برای نیازهای لوله کشی خود کار کنید.

لوله

لوله های PVC و HDPE چیست؟

لوله ها و اتصالات PVC (پلی وینیل کلراید) و HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) به طور گسترده در سیستم های لوله کشی آب استفاده می شود.

لوله‌های PVC و لوله‌های HDPE ویژگی‌های مشترکی دارند که آن‌ها را به انتخابی ارجح برای طیف وسیعی از کاربردها تبدیل می‌کند. هر دو هستند:

ساخته شده از پلاستیک
سبک وزن
مقاوم در برابر خوردگی
مقاوم در برابر تجمع باکتری ها و مواد شیمیایی
طول عمر بالاتری نسبت به لوله های فلزی دارند
تفاوت اتصالات لوله PVC و اتصالات لوله HDPE

PVC یک پلیمر وینیل بادوام است در حالی که HDPE یک ترموپلاستیک پلی اتیلن ساخته شده از نفت است. هر دو لوله در دماهای بالا قوی هستند. ثابت شده است که HDPE در هنگام مقایسه رتبه بندی خرابی در مواجهه با حوادثی مانند باران، استرس، باد، گرما یا سرما، بادوام تر است.

لوله های پی وی سی دارای رتبه یک در 48650 رویداد هستند. HDPE یک در 10,000,000 رویداد. لوله پی وی سی انعطاف پذیر برای پروژه های یکبار مصرف ارزشمندتر است.