با ظروف قلم زنی برای کودکان خود ساز درست نمایید

استفاده از مس در مصر باستان رواج بیشتری یافت. مصریان هنگام ساخت ظروف و ابزار پخت و پز، سنگ را با مس به عنوان ماده انتخابی جایگزین کردند.

مس به عنوان ظروف آب و روغن استفاده می شد و حتی برای استفاده در کارهای پزشکی ساخته می شد. حتی در آن زمان، مصری ها خواص ضد میکروبی مس را درک کرده و از آن برای استریل کردن زخم ها و آب آشامیدنی استفاده می کردند.

اگر با دیدن ظروف مسی به فرانسه فکر می کنید، اشتباه نمی کنید. Mauviel، پیشرو در ظروف مسی، در سال 1830 در نرماندی تأسیس شد.

ظروف قلم زنی دارای سایزبندی های مختلفی می باشد و از فروش بالایی برخوردار است.

ظروف

سایر برندهای معروف نیز از این روند پیروی کردند و مغازه هایی در فرانسه راه اندازی کردند و ظروف مسی زیبایی را به آشپزهای داخل و خارج از کشور می فروختند.

یکی از این آشپزها جولیا چایلد بود. پس از خواندن ستایش توزیع حرارت مس، ظروف مسی در آشپزخانه های آمریکایی رایج شد. با این حال، مدت‌ها قبل از رنسانسی که مس در ایالات متحده تجربه کرد، آقایی به نام پل ریور در نزدیکی خانه‌اش در بوستون مشغول آهنگری بود.

مس می تواند در دوزهای بالا سمی شود و در حالی که نادر است، منجر به افزایش پوشش مس با قلع و سایر مواد شده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، چند چرخش در ظروف مسی کلاسیک وجود دارد که هنگام شروع خرید مجموعه قابلمه و تابه بعدی خود باید از آنها آگاه باشید.

مرد حلبی
آستر کردن ظروف مسی در قلع تکنیکی است که صدها سال است برای جلوگیری از نفوذ مس به داخل غذا استفاده می شود. این به این دلیل است که قلع از نظر شیمیایی با مس پیوند می خورد و بسیار چکش خوار است و پوشش زیبایی ایجاد می کند. همچنین به اسید واکنش نشان نمی دهد و نسبتاً نچسب است.

آسترهای قلع در نهایت به دلیل نقطه ذوب پایین آنها فرسوده می شوند.

برخی از افراد ظروف آشپزی خود را می فرستند تا مجدداً آماده شوند و برخی از شرکت هایی که این اقلام را می فروشند، هنگامی که قطعات آنها فرسوده شدند، خدمات صافکاری ارائه می دهند.

استیل باش، قلب تپنده من
به دلیل نقطه ذوب پایین قلع، فولاد ضد زنگ به انتخاب مورد علاقه برای پوشش ظروف مسی تبدیل شده است.

فولاد ضد زنگ نه تنها مقرون به صرفه تر است، بلکه دوام بیشتری نیز دارد.

مس را می توان با فولاد ضد زنگ آستر کرد یا به عنوان پایه روی یک قطعه فولادی ضد زنگ استفاده کرد. یک صفحه پایه ساخته شده از مس در این موارد از طریق اتصال ضربه ای به بدنه فولادی ذوب می شود.

رسانایی بالا (به زودی بیشتر) باعث می شود تابه یا قابلمه به طور یکنواخت گرم شود و نقاط داغ را کاهش دهد.