با شیشه عینک طبی دودی اتومبیل خاموش را روشن کنید

همه ما در مورد این یکی شنیده ایم. احتمالاً به دلیل ارتباط تاریخی آنها با به اصطلاح نردها، عینک ها باعث می شوند کسانی را که از آن استفاده می کنند دارای هوش بالاتر از حد متوسط و همچنین به طور کلی شخصیت بهتری بدانیم.

این به هیچ وجه کاربردی ترین مزیت عینک نیست، اما می تواند در موقعیت های اجتماعی خاص مفید باشد.

شیشه عینک طبی دودی دارای شماره بندی های متفاوتی می باشد و قیمت های متفاوتی بر روی آن گذاشته شده است.

شیشه

شماره 4 – بدون خشکی چشم
برخلاف لنزهای تماسی، عینک هنگام استفاده از آن چشم شما را خشک نمی کند.

این به این دلیل است که عینک هیچ تماس مستقیمی با چشمان شما ندارد، در حالی که لنزهای تماسی روی سطح چشم شما قرار می گیرند و می توانند بر روانکاری آنها تأثیر بگذارند.

عینک همچنین از چشمان شما در برابر باد، جریان تهویه مطبوع و سایر عوامل محیطی که می تواند باعث خشکی چشم شود، محافظت می کند. اگر به طور طبیعی چشم‌های خشک‌تری دارید، احتمالاً عینک بهترین نوع عینک اصلاحی شماست.

5- خطر عفونت کمتر است
عینک ها مانعی بین چشمان شما و محیط شما ایجاد می کنند و دسترسی عوامل محرک و باکتری ها به آنها را دشوارتر می کنند.

استفاده از عینک همچنین باعث می‌شود کمتر با دست‌هایتان به چشم‌هایتان دست بزنید، دست‌هایی که منشأ اکثر میکروب‌هایی هستند که به صورت شما می‌رسند.

به همین دلیل، شانس شما برای ابتلا به بیماری چشمی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

حتی با وجود تمام این مزایای پنهان، دلیل شماره یک استفاده از عینک، کمک به بینایی است و اپتومتریست های مجرب ما در Sterling Vision می توانند معاینات جامع چشم را ارائه دهند که می تواند به شما در تعیین این نیاز کمک کند.

برای تعیین وقت قبلی با ما با شماره 0597-262-541 تماس بگیرید یا به صورت آنلاین تعیین وقت کنید.

دکتر موریس در سال 2018 از کالج بینایی سنجی دانشگاه اقیانوس آرام فارغ التحصیل شد. او عضو انجمن بینایی سنجی آمریکا و انجمن پزشکان بینایی سنجی اورگان است و مدت زیادی ساکن منطقه شهری هیلزبورو/پورتلند بوده است.