با ترشی کلم قرمز خانگی به سم زدایی کبد کمک کنید

ترشی معمولاً به عنوان غذای جانبی یا مواد تشکیل دهنده برای طعم دادن به غذاهای دیگر استفاده می شود.

در این مقاله متوجه می‌شویم که آیا ترشی کلم قرمز خانگی برای بدن مفید هستند یا خیر، به ویژه اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های آن‌ها و تأثیرات آن بر بدن به شما ارائه می‌کنیم.

ترشی یعنی چی؟ ترشی روشی برای نگهداری مواد غذایی است که ریشه در سنت دهقانی دارد و باید از قوانین دقیق پیروی کند، مزایای بی شماری از این امر ناشی می شود. اول از همه، غذاها حتی بعد از مدتی خوردن خوب هستند.

علاوه بر این، طعم سبزیجات یا سبزی ها ظرافت های شیرین و ترش بسیار خوشمزه و دلپذیر را به دست می آورد.

تنها نکته ای که باید به آن توجه کرد، از دست دادن احتمالی ویتامین ها و نمک های معدنی در غذا است.

در بسیاری از اسناد تاریخی روش های تهیه ترشی گزارش شده است: یونانیان باستان از آن برای فیله ماهی استفاده می کردند، در حالی که رومی ها برای سبزیجات.

ترشی

سرکه دارای برخی خواص نگهدارنده است که Ph را تغییر می دهد، بنابراین از رشد باکتری ها یا سایر میکروارگانیسم های بیماری زا جلوگیری می کند.

ترشی ها محرک طبیعی هضم هستند و به دلیل داشتن فیبر بالا، حس سیری را تحریک می کنند، ترشی های تخمیر شده به عنوان پروبیوتیک عمل می کنند، از میکروبیوم بدن محافظت می کنند و از رشد باکتری های سالم در روده حمایت می کنند.

میزان مصرف ویتامین به ترکیب ترشی ها بستگی دارد، به عنوان مثال اگر از هویج و کلم تشکیل شده باشد حاوی ویتامین های B و C زیادی است.

در صورت ورم معده، مشکلات معده و رفلاکس معده نباید مصرف شود زیرا سرکه باعث ترشح هیستامین می شود.

محصولات کشاورزی طبیعی، مواد اولیه اصیل و باکیفیت، به طرز ماهرانه ای با سرکه شراب انتخاب اول تهیه می شوند.

طبق دستور العمل های مخفی Nonna Tina، ترشی های با کیفیت بالا برای رضایت بیشتر کام ها با دستور العمل های خوشمزه ایجاد می شوند.