استفاده از صندلی حصیری نظری به جای گلدان در هند

مقالاتی واجد شرایط تلقی می‌شوند که تمام معیارهای گنجاندن زیر را داشته باشند:

مطالعاتی که فرض می‌کنند که صندلی حصیری نظری بر بیومکانیک تأثیر دارد.

مطالعه با کودکان یا بزرگسالان در مشاغل عمدتاً نشسته؛

هر کارآزمایی با پیش و پس آزمون، از جمله طرح کنترل شده، تصادفی یا تک موضوعی.

صندلی

اندازه گیری نتیجه شامل راحتی عصبی-عضلانی اسکلتی و/یا هم ترازی وضعیتی بود.

نمونه هایی از این پیامدها شامل (اما نه محدود به) علائم و نشانه های درد و ناراحتی است که ممکن است به تغییرات بیومکانیکی سیستم عصبی-عضلانی-اسکلتی نسبت داده شود، جدا از درد از یک آسیب شناسی جایگزین مانند بیماری مفصلی سیستمیک.

محدودیت تاریخ اعمال نشد و فقط مقالات انگلیسی به دلیل عدم دسترسی به خدمات ترجمه گنجانده شد.

مقاله‌های متن کامل برای آن دسته از مطالعاتی که به نظر می‌رسید معیارهای ورود و خروج را دارند و برای آن‌هایی که اطلاعات کافی در عنوان، چکیده و کلمات کلیدی برای تعیین واجد شرایط بودن ارائه نشده بود، بازیابی شد.

خطر سوگیری در مطالعات انتخاب شده با استفاده از 6 معیار توصیه شده توسط گروه بازبینی کاکرین و بر اساس کتاب راهنمای کاکرین [16] ارزیابی شد.

معیارها دارای امتیاز «بله»، «خیر» یا «نامشخص» هستند و در جداول ریسک سوگیری گزارش شده‌اند، کارآزمایی با خطر سوگیری کم به عنوان کارآزمایی تعریف شد که حداقل معیارهای 1 (تصادفی‌سازی)، 2 (پنهان‌سازی تخصیص)، 5 (کور کردن ارزیابی‌کننده نتیجه) و هر سه معیار دیگر را داشته باشد.

دو نویسنده مروری (SvN، SH) به طور مستقل مجموعه‌ای از کارآزمایی‌ها را برای خطر سوگیری ارزیابی کردند و در مورد نتایج نهایی به توافق رسیدن، نویسنده مرور سوم (QL) خطر سوگیری را برای همه مطالعات وارد شده ارزیابی کرد.