اثرات کوتاه‌مدت و بلندمدت سلامتی کفپوش

به جز در خانه، کودکان بیش از هر مکان دیگری وقت خود را در مدارس می گذرانند. کودکان نسبت به بزرگسالان بیشتر در معرض اثرات قرار گرفتن در معرض سموم و شرایط صوتی ضعیف هستند.

کفپوش پی وی سی رولی شرایط محیطی نامناسب در کلاس‌های درس می‌تواند اثرات کوتاه‌مدت و بلندمدت سلامتی داشته باشد و بر بهره‌وری یا توانایی یادگیری کودکان تأثیر بگذارد.

در دهه‌های اخیر مطالعات زیادی در سراسر جهان برای مستندسازی محیط داخلی در کلاس‌ها و بررسی ارتباط با بیماری‌ها و اختلالات انجام شده است.

از یک مطالعه ادبی بر روی مطالعات (بین) ملی انجام شده در و/یا با کودکان مدارس ابتدایی (ابتدایی) و متوسطه (دبیرستان)، متمرکز بر چهار عامل کیفیت محیط داخلی (IEQ) (هوای داخلی، حرارتی، صوتی و روشنایی).

و اثرات آن بر روی کودکان واضح است که محیط سرپوشیده یک مدرسه، کفپوش پی وی سی استراتیفی ممکن است بر سلامت، آسایش و عملکرد دانش‌آموزان تأثیر بگذارد (Bluyssen, 2016).

به نظر می رسد کیفیت محیط داخلی یک کلاس درس توسط ساکنان آن (عمدتاً کودکان) و فعالیت های آنها، کفپوش پی وی سی برای پذیرایی فضای داخلی (تجهیزات شامل مواد کفپوش)، کفپوش پی وی سی ایرانی پنجره ها و محیط بیرون و نوع سیستم تهویه تعیین می شود.

این روزها بسیاری از مواد مختلف کفپوش در دسترس هستند. آنها شامل مواد و مواد مختلف متعددی هستند که می توانند عوامل محیطی داخلی را به طور متفاوت تحت تأثیر قرار دهند، اما برعکس.

مواد کفپوش به دلیل سطح وسیعی که دارند، عوامل بالقوه مهمی در کیفیت محیطی در فضاهای داخلی از نظر هوای داخلی، صوتی، روشنایی و کیفیت حرارتی هستند.

  • منابع:
    1. The role of flooring materials in health, comfort and performance of children in classrooms
  • تبلیغات:
    1. داشتن یک زندگی شاد تنها با دانستن یک نکته مهم که از آن غافلیم
    2. ماجرای عجیب عروس فراری که بعد از 8 ماه به خانه داماد بازگشت
    3. اطلاع از شرایط وخیم آموزش دهنده تمساح در باغ وحش!!
    4. انجام تمامی پروژه های دانشگاه در کمترین زمان