سبزی خردکن با قابلیت برش عالی

همه ما می‌توانیم از خوردن میوه‌ها و سبزیجات تازه بیشتر سود ببریم، و در حالی که می‌دانیم چقدر برای ما مفید هستند، عمل کردن به آن موضوع کاملاً متفاوتی است.

برای بسیاری از خانواده‌ها در سرتاسر آمریکا، سفارش غذای ناسالم یا میان‌وعده ساده‌تر است، بنابراین زمان کمتری را صرف تهیه وعده‌های غذایی سالم و مغذی می‌کنیم.

با توجه به نیاز به افزایش غذاهای خوب مانند میوه و سبزیجات با کاهش زمان فراغت برای پخت و پز، دستگاه سبزی خرد کن اختراع شد که به عنوان راهی برای کاهش زمان آماده‌سازی غذا طراحی شده است تا بتوانید از چیزهای بهتر در زندگی لذت ببرید. .

لوازم جانبی آشپزخانه که حتما باید داشته باشید
این دستگاه‌های کوچک و مفید برای بریدن، رنده کردن، برش دادن و خرد کردن کار سخت در نظر گرفته شده‌اند، بنابراین می‌توانید میوه‌ها و سبزیجات تازه را برای وعده‌های غذایی بدون ساعت‌های بی‌شماری در هفته آماده کنید.

خردکن سبزیجات معمولاً به شکلی در خانه های معمولی آمریکایی یافت می شود، اما جدیدترین طیف از این محصولات اکنون کارآمدتر و آسان تر از همیشه هستند. فقط یک سبزی خردکن ایرانی می تواند کار بسیاری از ظروف را انجام دهد، بنابراین نه تنها مفید هستند بلکه می توانند در فضا نیز صرفه جویی کنند.

اکنون انواع مختلفی از خردکن سبزیجات موجود است، بنابراین شانس بیشتری برای یافتن چیزی که دقیقاً با نیازهای خانواده شما مطابقت دارد، دارید. چه بخواهید یک خردکن برقی، یک برش دستی ماندولین یا چیزی در این بین، بدون شک آنچه را که به دنبال آن هستید را در طیف مدرن خردکن سبزیجات پیدا خواهید کرد.

همه مردم فکر می کنند که داشتن یک خردکن سبزیجات صرفه جویی در زمان بسیار خوبی است، با این حال، مزایای دیگری نیز وجود دارد. در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید یکی را به جعبه ابزار آشپزخانه خود اضافه کنید و چه مزایایی می تواند برای شما و خانواده شما داشته باشد.

بهبود سلامت
بر اساس گزارش مرکز کنترل بیماری ها، از هر 10 آمریکایی، تنها یک نفر در روز میوه و سبزیجات کافی دریافت می کند و بسیاری از آنها از مقدار توصیه شده کم می کنند. استفاده از چیزی مانند سبزی خردکن صنعتی، افزودن سبزیجات به وعده‌های غذایی‌تان را آسان‌تر می‌کند و به این معنی است که کمتر به سراغ گزینه‌های ناسالم می‌روید.

وقتی از سبزی خردکن سطلی استفاده می‌کنید، کمتر به خرید غذاهای گران‌قیمت و میان‌وعده و بیشتر به تهیه وعده‌های غذایی در خانه متکی هستید. شما می‌توانید به صورت عمده غذا بپزید و بخرید تا بتوانید قسمت‌های آن را برای بعد فریز کنید و صدها خانواده در قبض خواربارتان صرفه‌جویی کنید.

  • منابع:
    1. Vegetable Chopper: The Must Have Kitchen Accessory

  • تبلیغات: 
    1. با انواع لوله های پلی اتیلن آشنا شوید
    2. قتل بخاطر یک قالب سیلیکونی در بنگلادش!!
    3. بهترین مزایای نعناع
    4. استفاده از توت برای تولید خمیر دندان!